woensdag 20 mei 2009

Rommelen in huis



Van het weekend lekker even gewandeld.
Even eruit, we zijn bij ons naar het centrum gelopen waar een oud paters huis staat.
Wat gerenoveerd is tot apartementen, erg mooi wonen daar!!
Achter deze apartementen, is een best groot grasveld met wel twintig fruitbomen.
Nou stond er daar ook eentje tussen die dood was. 
Ik zag er wat takken langs liggen die ik natuurlijk niet kon laten liggen en heb er ook wat van de boom zelf gehaald.
Ik denk dat de boom toch word weg gehaald, althans dat hoop ik dan maar!!
Eenmaal thuis gekomen,  de takken in een zwart/witte pot gezet.


     


Ja en als je dan toch bezig bent!!!
Je kent het wel, even dit anders zetten even dat veranderen.
Met als gevolg dat je de hele woonkamer (nouja hele woonkamer) veranderd hebt.
Niet dat ik zoveel kan verplaatsen, maar kleine veranderingen kunnen een groots effect hebben (vind ik dan).





Iedereen alvast een fijne Hemelvaartsdag morgen!!!


Liefs Carolina

                                          
                                         

2 opmerkingen:

  1. Hallo Carolina,
    ik heb deze foto's ook al op picasa bewonderd maar op een blog komen ze toch altijd nog net even mooier uit vind ik .
    Leuk dat je ook een blog bent begonnen ,werkt aanstekelijk he .............
    Ik ga me bij je volgers aansluiten ,er komen er vast nog wel meer.
    Tot een volgende keer,groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geeft niet hoor. Dat kan gebeuren.
    In juli ga ik dan naar brugge [kado van mijn zoon] maar in september ga ik naar lille. Hotel al besproken.
    Ja volgens mij kom ik ook door grave of het moet veranderd zijn. Je hebt genoeg te kijken dan. Vandaag nog 30 km gelopen in Wychen.

    fijne avond
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!! Liefs Carolina