maandag 25 mei 2009

Onze slaapkamer

slaapk6slaap3slaapk7

 

Toen we wisten dat we een tweede kindje kregen, moesten we onze slaapkamer verhuizen naar de zolder. Deze moest nog helemaal aangepakt worden, er was nog niks aan gedaan. We gebruikte toen deze kamer voor opslag. Mijn vriend Niels heeft een soort nis gemaakt achter het hoofdeinde, want echt veel plaats voor nachtkastjes hebben we niet. Het is maar een kleine kamer. Toen heeft ie alles opnieuw gestuct, wat erg mooi is geworden. Ben ook erg trots op mannetje, hij heeft zo hard gewerkt!!!

 

DSCF0011DSCF0012DSCF0008

 

De kleur van de muur is grijs/bruin geworden, de ene keer kijkt ie grijzer en de andere keer bruiner het is maar net hoe licht erop schijnt. De schuinen wand, kozijnen en de plinten zijn in ivoor wit gelakt. Allebei deze kleuren heb we laten mengen bij een bouwmarkt. Het eind resultaat mag er zijn, al zeg ik het zelf. Er zijn nog wel wat dingetjes die ik nog wil aanpakken/veranderen, zoals de kast wil ik nog zwart maken en de radiator in dezelfde kleur als de muur en nog een hele grote krans boven het bed hangen. Die ik zelf wil maken, of van eucalyptus of hop. Ik heb het frame ligt al klaar, dusss…

 

  DSCF0013

8 opmerkingen:

  1. Heb net even op je blog zitten kijken, ziet er erg leuk uit !!
    Wat een mooie rustige slaapkamer hebben jullie, en die stoeltjes met lampet stel, prachtig !!
    Ik ga je zeker volgen !

    Groetjes en een fijne dag !
    Yvonne

    (ps, zal eerst eens op picasa kijken, ik ben ook van picasa, maar ik kan jou nog even niet " thuisbrengen" ??
    moet zeggen dat ik niet zo heel actief meer ben op picasa, en ook niet alle albums meer ken)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg om hier eens te komen.
    Gezellig bij je en nog van harte met je kleine meid.
    Het sfeertje hier is helemaal mijn smaak dus ik kom zeker weer bij je langs.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi is je slaapkamer heel sereen en wat staan die stoeltjes daar zo leuk samen. echt prachtige foto`s!

    vraagje, hoe krijg jij je titel pure voor elkaar zo met de foto links en dan rechts de tekst? ik krijg de foto steeds zo groot in m`n vak en krijg dat maar niet anders....help!

    bedankt voor je mooie foto`s!
    groetjes,
    jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee,weer een nieuwe blogster erbij! Welkom in blogland hoor!
    Ik ga je volgen want ik vind je blog er leuk uitzien.
    En als nog gefeliciteerd met je dochtertje!

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je blog is super, ik ben fan.. en ik heb ook al een award voor je, kom je 'm even halen? Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi blog!! Leuk weer een nieuwe erbij, ik ga je zeker volgen en nog van harte met je award!

    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi! Welkom in blogland!! Ik ga je zeker volgen! Het ziet er erg leuk uit! En nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meisje. Wat een rijkdom, een boy en een girl!
    Ik zag dat je een prachtige kleur op de muur hebt van de slaapkamer. Mag ik weten welke kleur dat is? Vind hem erg mooi!
    Groetjes en tot de volgende keer!
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo,
    ik vind je slaapkamer super mooi geworden , echt fris en sfeervol !
    Gefeliciteerd nog met je award, echt verdiend hoor.
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!! Liefs Carolina