vrijdag 7 mei 2010

Klepbank

 

Vorig jaar zijn we op pad geweest voor een klepbank, die dan aan de eethoektafel komt te staan. We hebben een mooie antieke gevonden. Waarvoor we helemaal naar Heerenveen waren afgereisd. Maar het was het allemaal dubbel en dwars waard. Het is een eenvoudige bank met rechte en strakke lijnen, en dat maakt h’m juist zo mooi!!

 

deco22

deco20

 

Oja ik heb mijn keuze gemaakt m.b.t. het stofferen van de oude fauteuil. Het word een naturel linnen, word vervolg….

Liefs Carolina

45 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige klepbank! Die was het reizen waard!!! Hij staat super in je inrichting!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je foto's hebt geplaatst van je geweldige mooie klepbank.
    Je stoeltje had ik net ook even bekeken, erg mooi exemplaar en die gaat vast nog veel mooier worden. Als het af is kom ik hem graag bekijken.
    Fijn weekend, Carolina
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooie bank. Maar ik vind het hele plaatje mooi. Gezellig en eenvoud, helemaal mijn ding.

    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt super mooi!
    Ik vind ze ook altijd heel mooi staan aan de keukentafel.
    goede keus hoor!
    En de kleur van de stoel helemaal goed
    groetjes en een heerlijk weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie klepbank Carolina...........prachtig gewoon !!


    Leuk interieur heb je zeg !! fijn dat we even mochten meekijken ...............fijn gezellig weekend lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja Carolina, wat uit Heerenveen komt..... ha ha, je raadt vast al waar ik woon...
    Maar hij is inderdaad supergaaf! Ben benieuwd naar je stoel. Fijn weekend, groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je klepbank super, staat heel erg mooi zo.
    Fijn weekend.'Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was dus duidelijk niet naast de deur, maar zeker de moeite waard, het is een prachtige klepbank en staat heel mooi in het geheel.
    En je stoel gaat hel mooi worden met naturel linnen, kan niet wachten om het eindresultaat te zien. Maar ik heb geduld hoor....

    Heerlijk weekend,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig he, zo'n klepbank.
    Wij hebben er ook eentje.
    Handig voor de knutselspullen van mijn dochter.
    Wat een mooi groot krijtbord heb jij trouwens.
    goed weekend.Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig sfeertje bij jou in de keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zo'n klepbank hoor.En een mooie kroonluchter boven de tafel. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat mooi! Lijkt me ook heel handig inderdaad om kinderspulletjes in op te bergen!
    Fijn weekend, lieve groet Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk dat je weer aan het bloggen bent en wat een prachtige bank heb je gekocht zeg !

    Hoe is het trouwens met jullie dochtertje ? Ik weet nog dat je zo'n mooie foto van haar liet zien hier ...........

    nou fijn weekend verder , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi is je klepbank, en wat staat die prachtig aan je tafel.... Valt me zo in één keer op maar heb jioj je mooie bloemenbehang niet meer op je muur? Ik zie er nu schoolbordverf, of ben ik met een ander hoekje in de war? Dit is ook leuk, wat stoerder maar ik vond die bloemen toch ook echt prachtig hoor!

    Fijne zondag,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Carolina, leuk dat je me gaat volgen heb jou blog ook even bekeken natuurlijk.
    Mooi sfeertje en foto's.
    Welkom karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie bank hoor, hahaah... wij zijn helemaal naar Zweden gereden voor ons exemplaar hahahaha...

    liefs uit Zweden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf!! Dat is ook wel een beetje mijn droom, zo'n bank..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie klepbank...ik vind het echt een plaatje!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wauw, wat een plaatje die eethoek van jou! Heel mooi met die klepbank!
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk dat je bij mij langs kwam , ik ga je zeker ook volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie bank, stijlvolle eethoek!
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige klepbank Wow!

    Dat is ook nog een van mijn wensen:-)

    groetjes, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nice nice nice, en ook de keuze voor je stoel, ben benieuwd hoe hij gaat worden.
    Wens je hele fijne dagen,
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Vlijtig Liesje17 mei 2010 om 15:46

    Hij is prachtig zeg. Ik zocht er laatst ook 1 op marktplaats maar schrok van de prijzen. Misschien naïef van me, maar ze kostten daar al gauw 450 euro, en dat vond ik best veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig geheel zo he, staat gezellig !!
    Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo!

    I love your blogg!
    I´ll be back ;)

    /Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Carolina,

    Bedankt voor je bezoekje op mijn blog. Zag dat je me was gaan volgen..zo kom ik zelf natuurlijk ook op een hele mooie blog terecht. Ik heb me al aangemeld als volger. Zaf al heel wat mooie plaatjes voorbij komen.
    Ik kom zeker terug..kijk intussen nog even verder.

    Wat een mooie bank heb je daar staan?! Er mooi het sfeertje!

    Fijne zonnige week!
    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is een prachtbank !
    lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Even een reactie op je vraag...
    het kan natuurlijk zijn dat je allergisch bent voor mosselen, en vooral in deze tijd zijn ze heel eiwit rijk. Het zou heel misschien ook kunnen dat er een piepklein krabbetje in gezeten heeft en daar kunnen mensen ook wel eens een allergische reactie op hebben...ik moet eerlijk bekennen..ik bekijk ieder mosseltje wat naar binnen gaat grondig hoor...alleen het idee al..
    dus hoe of wat..maar omdat je schrijft dat je er later ook nog een keer van moest overgeven lijkt me dat je toch een soort allergie hebt...de enige oplossing is nog eens proberen misschien, niet teveel ineens??
    Nou succes!
    fijne dag, groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hai Carolina
    Ik zie nu pas je leuke blog ,ik ben je volger geworden hoor
    T ziet er erg leuk uit !
    Gr Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie blog heb jij.
    Ik ga je volgen

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Toevallig hier op je blog terecht gekomen, heerlijk om hier te neuzen, wordt een nieuwe volger hoor!

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gezellig de klepbank net zoals de rest van de foto's op je blog, heb me dan ook aangemeld.
    Kom eens bij Thuis bij anja langs als je het leuk vind, groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoii, je hebt een erg mooi blog, echt een sfeer die mij aan spreekt, was al eerder via via op jouw blog geweest en had mij ook aangemeld, maar omdat jouw laatste berichtje uit mei was, dacht ik dat je misschien niet meer actief bezig was...
    Jij woont vlakbij Nijmegen..ik woon in Nijmegen, toevallig , leuk.!!
    Groetjes en fijn week, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ook dit is super! Wat een heerlijk sfeertje heb je toch meis!!! Hoe is het nu met jullie? Zie dat je laatste post alweer van een tijdje terug is... Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Bedankt voor je berichtje. Leuk sneeuw op je blog..hoe doe je dat?...
    fijn weekend,
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Jaaaaa in Friesalnd hebben ze mooie spulletjes hoor,...haha...

    Gekheidje natuurlijk maar die bank,...oohh mooi zeg.
    Had ook supermooi bij mijn grote tafel gestaan,alleen Manlief wil niet zo,n harde rechte bank bij de tafel,....dat zegt ie altijd.

    Nog bedankt dat je even op mijn Blog hebt gekeken,gezellig !!!

    Groetjes

    Dicky Marie

    DE LORELEI BROCANTE

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Schrijf je nog op de blog? Gaat het goed met je?

    BeantwoordenVerwijderen
  39. He Carolina, je schrijft niet veel meer op je blog zie ik. Leuke spullen heb je wel.

    De spotjes zijn denk ik van

    http://www.authentage.be/verlichting/marron/verlichting-17.php

    Daar heb ik haar toen op geattendeerd
    Marron
    Fiston
    Poire

    zijn mooie

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ..zit net te kijken, volgens mij heeft ze fleure..

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Bedankt voor je reactie op mijn blog, het ziet er bij jouw ook sfeervol uit!
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dit is zeker een mooie klepbank! Een goed alternatief voor antieke klepbanken zijn wit brocante klepbanken met een verouderde look. Deze banken kenmerken zich door de oneffenheden en 'beschadigingen' die ook op jouw klepbank te zien zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Carolina, ik zie dat jij een nieuwe volger van me bent,
    heb me aangemeld om ook jouw te volgen, maar ontdekte dan dat het een tijdje geleden is dat je een post geplaatst hebt.. misschien blog je zelf niet meer? Maar in ieder geval welkom op mijn blog !!
    Fijne dag nog
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Carolina,

    Wat heb je een mooie klepbank! Hij staat ook prachtig op dat plekje zo! Ik heb er ook 1 een heel kleintje maar ik kan er werkelijk niet op zitten (planken achterwerk nadien :-( au au.
    Daarom gaan wij binnenkort voor een eettafelbankje van stof. Kom je eens kijken op onze blog ?
    Staat nog weinig op hoor we zijn net begonnen.
    liefdevoorwonen
    Ik wil je ook nog een kompliment geven voor je manier van stylen. Knap knap knap dat je het zo sober kunt inrichten en zo'n mooie sfeer creert. Ik heb vaak de neiging er veel te veel spullen neer te zetten.......dus ik kan nog een hoop van je leren. Bedankt dat ik mee mocht kijken , en ik ga je zeker volgen.
    Lieve groet uit Geerdijk van Gert Jan en Margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hi Carolina,

    Mooie klepbank zeg! Leuke stijl.

    Neem je ook een kijkje op mijn blog? Ik ben net begonnen!

    Liefs Lieke
    http://robust-posch-wonen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!! Liefs Carolina